Evolucija Škode octavie RS
Prvi model octavie RS se je pojavil leta 2000, od takrat pa so se pojavile še tri nove. Izvedeli boste, kakšne so bile največje razlike v Škodinih 4 generacijah modelov RS.
Prva generacija
Na voljo je bila v različici limuzina in karavan. Kozmetično se je od navadnega modela razlikovala v oblikovanju luči, prednje maske in armaturne plošče. Poganjal jo je 1.8 literski 132 kW / 180 KM motor, kar je omogočalo končno hitrost 235 km/h. Nadgradili so ga tudi z močnejšimi zavorami, tršim vzmetenjem, drugače nameščenimi sprednjimi stabilizatorji, in dodatnimi ojačitvami šasije.
Druga generacija
Posodobljena verzija Škode RS je prispela leta 2006. Nudila je dve različici motorjev bencinski štirivaljnik s 147 kW (200KM), ki je omogočal končno hitrost 240km/h in dizelski pogonski sklop na voljo s DSG avtomatskim menjalnikom, ki je proizvedel 125 kW (170KM) in omogočal končno hitrost 224 km/h. Avto je bil zahvaljujoč trši šasiji odzivnejši, udobno vožnjo pa je zagotovila večja mera uporabe izolacijskih materialov.
Tretja generacija
Oblikovno se je od prejšnjih generacij najbolj razlikovala. Oboževalcem octavie RS je na obraz risal nasmeh močnejši štirivaljnik z 245 konjskimi močmi ki vas je do 100km/h popeljal v manj kot sedmih sekundah. Športno oblikovan volanski obroč z ravnim dnom je v kombinaciji z usnjeno notranjostjo in športnimi sedeži zagotovil čisto prenovljen občutek športne vožnje. Od leta 2015 je na trg prišla tudi različica s štiri kolesnim pogonom.
Četrta generacija
Do danes tehnološko najbolj izpopolnjena octavia RS, vam nudi veliko mero udobja, načinov povezljivosti in Simply Clever rešitev. Škodini oblikovalci so z uporaba visokokakovostnih materialov in športnim designom izdelali pravo poslastico za vožnjo na nedeljsko popoldne. Izstopajte z Mamba Green barvo, ki v kombinaciji z športnimi linijami in drugimi lepotnimi dodatki naredi avtomobil privlačnejši kot kadarkoli prej. Prvič je na voljo tudi z hibridnim pogonskim sklopom, ki prav tako kot bencinski, razvije 245 konjskih moči.