Industrijska cesta 4D 5000 Nova Gorica


Na logu 1 5220 Tolmin


Za ogled video posnetkov se je potrebno predhodno strinjati s sprejemanjem piškotkov
Spletna stran ni kompatibilna z brskalnikom. Prosimo posodobite brskalnik.

Naziv vozila:

Naziv vozila:

Odprtje najsodobnejšega simulacijskega centra za napredno testiranje vozil

› Novi simulacijski center bo celovito testiral pogonske in termične sisteme za vozila z bencinskimi, dizelskimi, hibridnimi in popolnoma električnimi pogoni › Po skoraj 22 milijonih evrov investicij je Škoda Auto znatno razširila svoje zmožnosti na področju razvoja vozil
img

Mladá Boleslav, 30. maj 2024 – Škoda Auto je odprla nove prostore za emisijski center in povsem nov simulacijski center. Po skoraj 22 milijonih evrov investicij bo laboratorij okrepil razvojne zmogljivosti proizvajalca avtomobilov v oddelku za tehnični razvoj. Novi simulacijski center vključuje edinstven laboratorij, prvi v Češki republiki in skupini Volkswagen ter je med najsodobnejšimi objekti te vrste v Evropi.

"Odprtje novega simulacijskega centra predstavlja pomemben korak naprej v avtomobilskem razvoju in potrjuje vodilni položaj Škode Auto v evoluciji in testiranju pogonskih in termičnih sistemov. Pomen novega simulacijskega in emisijskega centra bo še naprej rasel, tako v smislu zagotavljanja kakovosti naših vozil kot pri ustvarjanju učinkovitih pogonskih sistemov za prihodnost."

Johannes Neft, član uprave Škoda Auto za tehnični razvoj

EDINSTVENA KOMBINACIJA NAJSODOBNEJŠIH TEHNOLOGIJ

Novi simulacijski center omogoča testiranje funkcionalnosti vozil pod ekstremno obremenitvijo v različnih pogojih vožnje, kar zagotavlja visoko stopnjo raznolikosti testov v različnih okoljih. Objekt lahko vzdržuje temperature od -7 do +50 °C med testiranjem. Poleg tega lahko objekt simulira pogoje od 10 do 95 % relativne vlažnosti (kar je ključno za regije, kot je Indija), izpostavljenost sončni svetlobi in vožnjo po gorskih območjih na nadmorskih višinah do 5500 metrov nad morsko gladino. Laboratorij vključuje tudi sodobni valjčni dinamometer za vozila z močjo do 300 kW, ki lahko simulira upor pri vožnji s hitrostmi do 265 km/h. Poleg tega je opremljen z naprednim sistemom za dovod zraka z dvema ventilatorjema za simulacijo pretoka zraka, sistemom za analizo emisij in hitro polnilno postajo za električna vozila z močjo do 400 kW. Sposobnost kombiniranja teh tehnologij omogoča kompleksne teste, ki natančno posnemajo realne situacije, z visoko natančnostjo in preciznostjo rezultatov, medtem ko se analiza in ocena podatkov izvajata na kraju samem. Simulacijski center letno izvede do 850 testov, kar znatno povečuje možnosti za razvoj novih tehničnih rešitev.

NADALJNA POTRDITEV TEHNIČNE USPOSOBLJENOSTI V OKVIRU SKUPINE VW

Zahtevni testi v Simulacijskem centru, katerega gradnja se je začela leta 2021 z investicijami v višini skoraj 22 milijonov evrov, se izvajajo v skladu s trenutnimi in prihodnjimi zakonodajnimi standardi Evropske unije, Kitajske, Indije, Brazilije in drugih območij. Odprtje objekta predstavlja še en pomemben korak za Škodo pri prevzemanju odgovornosti za razvoj Volkswagnove platforme MQB27 ter nadzoru nad celotnim razvojem serije bencinskih motorjev EA211 in povezanih sistemov, kot so dovod zraka, izpušni sistem, hlajenje in toplotno upravljanje.

img