TUDI MED EPIDEMIJO POSKRBIMO ZA VAŠO MOBILNOST

Prodajni saloni so ponovno odprti in normalno delujejo, normalno opravljamo storitve: avtoservisiranja, vulkanizerstva, avtokleparskih in avtoličarskih storitev

PROSIMO PREBERITE! - Navodila za zagovaljanje varnosti pri poslovanju

salon škoda

ŠE NAPREJ OPRAVLJAMO STORITVE SERVISIRANJA VOZIL, VULKANIZERSKE STORITVE KLEPARSKE IN LIČARSKE STORITVE, TER REGISTRACIJE VOZIL, OB STROGEM UPOŠTEVANJU VARNOSTNIH PRIPOROČIL

Z veseljem vas bomo postregli in se z vami dogovorili glede, vulkanizerskih storitev servisiranja vozila ter kleparskih in avtoličarskih storitev, vendar vas ob tem hkrati prijazno prosimo, da v primeru bolezenskih znakov, kot so vročina, kašljanje in bolečine v mišicah, ostanete doma. Sicer pa si je pred vstopom obvezno nadeti zaščitno masko, prav tako je obvezno tudi razkuževanje rok.

Za zaščito strank skrbimo z razkuževalniki, ki so vam na voljo pred vhodom, v notranjosti in ob izhodu, prav tako pa naše osebje spoštuje vse trenutno veljavne odloke vlade in NIJZ o varovanju zdravja in omejitvah gibanja. Pri vsakokratni obravnavi strank, prevzemu in predaji vozil, rokovanju s plačilnimi sredstvi, podpisovanju poslovnih listin ipd. je obvezna uporaba zaščitnih mask. Zaposleni bodo na delo prihajali le v primeru, da ne bodo imeli nikakršnih bolezenskih znakov nalezljive bolezni.

Po navodilih vlade moramo vsaki stranki zagotoviti 30 kvadratnih metrov površine, zato vas prosimo za razumevanje v primeru potrebe po omejevanju vstopa v naše prostore. Prav tako bomo skrbeli za redno in temeljito prezračevanje prostorov. Več podrobnosti si lahko preberete spodaj:

1.     Servis

Pri izvajanju storitev izvajamo posebne varnostne ukrepe, ki jih morajo spoštovati tudi stranke.  Ob telefonskem naročanju in z opozorilnimi tablami pred vhodom vas bomo seznanili z novostmi pri obravnavi strank in vseh samozaščitnih ukrepih, ki smo jih sprejeli in kamor sodijo:

-        spoštovanje opozoril že ob vhodu v poslovne prostore,

-        posamičen pristop v poslovne prostore (v salon, do zaposlenega ...),

-        spoštovanje varne razdalje (najmanj 2 metra).

Prav tako mora stranka poskrbeti za:

-        predhodno temeljito zračenje vozila (vsa okna odprta) in

-        izklop klimatske naprave.

 

Le ob upoštevanju sprejetih varnostnih ukrepov se izvajajo storitve:

-          servisiranje skladno z navodili proizvajalcev o rednem vzdrževanju,

-          popravila poškodb na vozilih,

-          popravila vseh varnostnih okvar,

-          odprava vseh napak iz naslova vpoklicev proizvajalcev,

-          estetska popravila,

-          odprava drugih okvar/težav,

-          menjava pnevmatik,

-          storitve vlečne službe in nudenja pomoči na cesti,

-          izvajanja postopkov registracije motornih vozil.

 

2.     Servisni sprejem in plačilo storitve

Servisni svetovalec pri obravnavi stranke in v komunikaciji z drugimi zaposlenimi obvezno uporablja vsa samozaščitna sredstva, ki jih ima na voljo (dezinfekcija, zaščitna obrazna maska).

Pri plačilu storitev priporočamo brezstični način plačevanja s karticami. V primeru poslovanja z gotovino in rokovanja z denarjem je obvezna uporaba rokavic, obraznih mask in dezinfekcijskih sredstev.

 

3.     Sprejem / predaja vozila

Pred prevzemom oziroma predajo vozila v delo oziroma iz dela posebej določeni sodelavec poskrbi za dezinfekcijo vsakega vozila.

Pri sprejemu v delo: z namenskim dezinfekcijskim sredstvom razkuži ključe, kljuke, okvir vrat, volan, prestavno in zavorno ročico in podobno. Nato sledi zaščita volana, prestavne in zavorne ročice ter voznikovega sedeža z namensko zaščitno folijo.

Pred predajo vozila: odstrani vse namenske zaščitne folije, nato z namenskim dezinfekcijskim sredstvom razkuži ključe, kljuke, okvir vrat, volan, prestavno in zavorno ročico in podobno.

 

4.     Delo na vozilu

Vsakokratni mehanik/klepar/ličar/vulkanizer je med rokovanjem z vozilom stranke dolžan uporabljati vsa samozaščitna sredstva (rokavice, masko, dezinfekcijo ipd.) ter upoštevati primerno varnostno razdaljo med zaposlenimi. Ob uporabi skupnih orodij je ta potrebno večkrat dnevno dezinficirati.

 

5.     Prodaja novih vozil

Na podlagi Odloka, sprejetega 16. 11. 2020, je prodaja vozil fizičnim strankam omejena. Za vprašanja se lahko obrnete na naše prodajne svetovalce, ki so vam na voljo prek telefona ali e-maila, od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.30 ure.

V času veljave posebnih ukrepov testnih voženj in prodajnega svetovanja v salonu ne izvajamo.

Večina informacij, ki pomembno vplivajo na nakupne odločitve strank, se nahaja na spletnih straneh ter na avtonetu, zato fizični stik pri ogledu vozil ni nujno potreben.

Informacije vam ponujamo tudi preko telefona, interneta, pogovora preko chata ali pa vam vozilo predstavimo v živo preko videopovezave.